منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-15-2008, 05:42 AM
الصورة الرمزية radwan
radwan radwan غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 1,682
نقاش(الماجيك) ازاى نقدر نشارك بالردود

ازاى تقدر ترد على موضوع؟

<اشكرك يا توتى على الموضوع الجامد ده واتمنى اشوف مواضيع جامدة تانى>

هو ده الرد عند معظم الاعضاء
متاخد copy-past
ومفيش جديد

ايه رأيكوا
ممكن نرد بشكل تانى؟

انا نفسى حاولت اخلى ردودى خفيفة
يعنى ساعات بحاول اهزر شوية فى الرد
يمكن بعض الاعضاء بياخد الهزار ده على انه تريقة عليه مثلا
بس بجد عمرى مقصدت حاجة زى كده خالص

انا بحترم كل عضو هنا فى المنتدى


وطبعا فى اعضاء بعتتلى رسايل تهديد بالاغتيال
اقصد..........

اظن الكلام ده يكون بيننا
مش على العام
المهم انا كنت عايز اعرف اراء الاعضاء


ازاى اقدر ارد على موضوع من غير ما يحصل تكرار للردود او انها تكون ممله
مستنى ردودكوا
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
1=5 تعالوا اعرفوا ازاى دبدوباية سلة المحذوفات 0 01-25-2010 07:49 AM
ازاي تعلي دماغك؟ أشلاء قلب المنتدى العام 9 01-08-2010 09:54 AM
ازاي تعرف انك في فرح مصريي THE STAR عالم ادم 8 12-04-2009 12:54 PM
عايز اعرف ازاى البرنس الوحدانى منتدي الزوار والاعضاء الجدد 3 06-04-2009 11:51 PM
ازاى تبقى اشطر عضو ***ههه*** sha3lan المنتدى العام 1 03-12-2008 05:43 AM


الساعة الآن 01:29 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir