![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
عجبتني قوي الحكمه الصينيه
لانها بتقول بكل بساطه ان الفشل اول خطوه في سلم النجااح مش مهم اننا فشلنا مره المهم نتعلم من الفشل ده وندرس خطواتنا بدقه ونشوف اسباب الفشل ايه ونتفاداها والامل هوه سبيل الانسان للتفوق تحياتي |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بتغيظك, فاااااااااااااااااااااااا ااشل, فاشل, فاشل؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تسعه نصائح لتصبح فاشل | روزى محمد | اضحك من قلبك | 0 | 08-05-2010 03:25 AM |
| يا فاشل يا فاشل | ahmed.dodo | اضحك من قلبك | 2 | 02-26-2010 11:00 PM |
| »●● هل نحن فعلا جيل فاشل ؟؟●●« | prince of alex | عالم ادم | 6 | 10-05-2009 04:05 AM |
| هل نحن جيل فاشل؟؟؟؟ | manolly | سلة المحذوفات | 7 | 10-05-2009 04:03 AM |