![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
موضوعك يلمس وتر حساس جدا
هوه الوالدين ومعاملتهم في هذا الزمن دلوقتي بجد بنشووف ان البنات والولاد كثير منهم .. مش كلهم ..بيتصرفو مع خوف اهلهم .. مع حبهم .. مع اهتمامهم بطريقه عكسيه .. تخليهم يندمو بعد كده تسلم ايدك على الموضوع الرائع والطرح المميز |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مسرحيه, قصيره |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصص قصيره مختلفه | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 10 | 08-13-2009 07:46 AM |
| قصص قصيره(2) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 8 | 08-09-2009 09:34 AM |
| قصه قصيره(فى بيتنا باب) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 05-28-2009 12:31 AM |
| قصه قصيره(حبة الأرز) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 05-27-2009 07:43 AM |
| قصص قصيره(3) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 05-27-2009 07:40 AM |