![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
حاسس بيا
عارف إيه اللي بيحصل فيا حاسس بيا عارف إني كرهت حياتي عشان حسيت إنك مش ليا آآهـ مش ليا أنا لو غاليه كنت تفكر تسأل عني تسأل فيا وللا وجودي زي غيابي حاجه عاديه أنا مش فارقه معاك في حياتك أنا منسيه بتعذبني .. طب ماتقولي إن أنا مش ليك ولا أنا ليك ؟ إنت عايزني ؟؟ ولا سايبني أتعلق بيك .. وتعبي راضيك حاسس بيا !؟ أنا بتألم أكتر حد بحبه هو اللي مبكيني طول الليل سهرانه بفكر في اللي ناسيني قسوة قلبك مهما تزيد مش بتقسيني بتعذبني .. طب ماتقولي إن أنا مش ليك ولا أنا ليك ؟ إنت عايزني ؟؟ ولا سايبني أتعلق بيك .. وتعبي راضيك محمد كلام روووووووووووعه بجد مهما قلت مش هوصف روعته كلام يلمس القلب من جووووووه |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مجروح, رساله, عاشق |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الى كل قلب مجروح | ahmed.dodo | المنتدى العام | 1 | 02-21-2010 07:46 AM |
| بقايا عاشق | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-23-2009 05:40 PM |
| رسالة عاشق | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 7 | 11-07-2009 03:24 AM |
| بتحب ولا مجروح | لؤلؤة البحر | عالم ادم | 4 | 09-27-2009 11:32 AM |
| عايش بـ قلب مجروح | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 09-14-2009 11:44 PM |