![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
حاسس بيا
عارف إيه اللي بيحصل فيا حاسس بيا عارف إني كرهت حياتي عشان حسيت إنك مش ليا آآهـ مش ليا أنا بتألم أكتر حد بحبه هو اللي مبكيني الكلام اكثر من رائع مفيش كلام يوصف روعة الكلام الى انت كاتبة وفعلا الفراق اصعب حاجة فى الدنيا ياريت متحرمناش من المواضيع الرائعة تقبل مرورى |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مجروح, رساله, عاشق |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الى كل قلب مجروح | ahmed.dodo | المنتدى العام | 1 | 02-21-2010 07:46 AM |
| بقايا عاشق | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-23-2009 05:40 PM |
| رسالة عاشق | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 7 | 11-07-2009 03:24 AM |
| بتحب ولا مجروح | لؤلؤة البحر | عالم ادم | 4 | 09-27-2009 11:32 AM |
| عايش بـ قلب مجروح | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 09-14-2009 11:44 PM |