![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
كان يامكان كان في وحدة معها سلة بيض [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعطت ابنها الاول نص البيض الي موجود بالسلة ونصف بيضة واعطت ابنها التاني نص البيض الي ظل ونصف بيضة وابنها التالت نفس الشئ بدون ماتكسر ولا بيضة اديه البيض الي بالسلة؟واديه اخد كل واحد ؟ مين الشاطر الي راح يحلها؟؟؟؟؟؟
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< التعديل الأخير تم بواسطة lost love ; 01-21-2010 الساعة 05:04 PM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
عرفت احلها
كل السر كان في جمله كان يا مكان ؛ لان مكنش اصلا يعني مش رح تكسر ولابيضه في شي مكنش شن حلي صح او غلط مشكوره يا عسل
__________________
الشوق شوقي وانا مشتاق والهوي هوايا لما تكون بعيد قرب مني وخليك اقرب قريب حبيبي |
|
#3
|
||||
|
||||
|
لالازم تقول كام بيضه كدا الحل غلط
مشكور جدا للمرور
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| *للازكيه, السوال, فقط* |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لو جدع حل السؤال وليك منى 100 جنيه | MAGIC7 | اضحك من قلبك | 0 | 08-10-2010 02:00 AM |
| ما هو السؤال الذي لا تحب أن يسألك به أحد؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 9 | 02-24-2010 12:23 AM |
| ((السؤال المحرج)) | salma | اللعـــب | 140 | 12-23-2009 04:45 PM |
| وتبقى معلقه في رحم السؤال؟؟ | THE STAR | المنتدى العام | 5 | 12-11-2009 04:47 AM |
| مين يقدر يجاوب على السؤال ده؟؟؟ | karmen | عالم ادم | 40 | 08-12-2009 06:59 AM |