![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
فكره جميله جدا يا مانوللى قصدى يا اسامه منير
وانا بشارك معاكى فيها اما بالنسبه لسؤال اميره عبده هل الحب ضعف ؟؟ عمر الحب ما كان ضعف والا مكنش الراجل يحب خالث انما الحب هو شعور بالطمأنينه تجاه الجنس الاخر يعنى بتحس انك خايف عليه اكتر من نفسك وكمان بتحس معاه بالسعاده والفرح لدرجه انك متقدرش تستغنى عنه 0 يبقى شعور بالضعف بقى !!! شكرا اميره عبده على استفسارك الجميل
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] lost love and admin 000000000000000 00
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| والنجوم, وهواااااااااااااااك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حصريا [اسامه منير] وبرنامج [انا والنجوم وهواك] متجدد بأستمرار (ارجو التثبيت) | كونان | عالم ادم | 4 | 01-31-2010 11:11 AM |
| حوار بين القمر والنجوم | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-23-2009 05:12 PM |