![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
مرسي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] على مرورك الجميل
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
في رايي طبعا
اذا اتكلمنا عن الحياة عامة كل الحاجات دي تكسر قلب البنات زي ما بتكسر قلب الولاد بردو بس متهيالي اكتر حاجة تكسر قلب البنت اويييييييييييييييييييي اذا اتكلمنا عن الحب يبقى حاجة من 2 1- انها تحب شخص مش حاسس بيها 2- انها تتحرم من شخص بتحبه وبيحبها اما اذااتكلمنا عن الصداقة 1- الخيانة 2- ان الصديقة دي تهرب وقت الشدة
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اللى, بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, يكسر |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نصائح لكل بنوته لاتجيد وضع meak up | نيمووتيموو | سلة المحذوفات | 0 | 08-16-2010 12:41 AM |
| اللي يوصل رقم ((3)) يقرأ لنا الرساله اللي بجواله | البسمه الخجوله | اللعـــب | 4 | 08-14-2010 07:56 AM |
| كل إسم له صفاته حسب علم النفس كل بنوته تدخل تشوف إسمها | karmen | عالم حواء | 10 | 12-13-2009 12:29 AM |
| اللي يقولّك فُكّك من اللي إنت فيه سيبك مِنُّه | karmen | المنتدى العام | 3 | 10-16-2009 10:02 AM |
| عايزة ترحيب يكسر الدنيا | crying angel | منتدى الترحيب والاهداءات | 15 | 08-21-2008 02:35 AM |