![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
معاكى يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لان البنت مش زى بعضها
وكمان انى البنت ممكن يكون في موقف عادى وتبكى عليه وموقف صعب ويعدى عادى عليه واكتر شي بيجرحها هو الحب ويارب اكون فهمت صح |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اللى, بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, يكسر |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نصائح لكل بنوته لاتجيد وضع meak up | نيمووتيموو | سلة المحذوفات | 0 | 08-16-2010 12:41 AM |
| اللي يوصل رقم ((3)) يقرأ لنا الرساله اللي بجواله | البسمه الخجوله | اللعـــب | 4 | 08-14-2010 07:56 AM |
| كل إسم له صفاته حسب علم النفس كل بنوته تدخل تشوف إسمها | karmen | عالم حواء | 10 | 12-13-2009 12:29 AM |
| اللي يقولّك فُكّك من اللي إنت فيه سيبك مِنُّه | karmen | المنتدى العام | 3 | 10-16-2009 10:02 AM |
| عايزة ترحيب يكسر الدنيا | crying angel | منتدى الترحيب والاهداءات | 15 | 08-21-2008 02:35 AM |