منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 01-31-2010, 12:33 AM
slow.but.sure slow.but.sure غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 33
افتراضي

البنت زيها زى اى حد من حقه يزعل وينجرح ويا خد موقف من الشخص اللى مزعله وده لسبب ان هى عندها دم وبتحس بس انا فى حاجة اعرفها ممكن تكون بتكسر قلب البنت يا دودو او اى حد مش شرط البنت بس ان هى تكون بتحب حد وبتقدره وبتخاف على زعله وبتيجى على نفسها كتير علشانه وهو ميقدرش ده وقتها بتحس ان هى بالنسبة ليه ولا حاااااااااااجة وان كل اللى عملته ملوش لازمة بس البنت اللى ترضى لنفسها ان هى يتعمل فيها الموضوع ده كتير واللى قدامها ما زال مبيقدرهاش ومبيقدرش اللى هى بتعمله وبمعنى اصح يا دودو ترضى ان هو يمسكها من ايدها اللى بتوجعها تبقى تستاهل اللى يحصلها وانا عن نفسى انصح اى واحده بيتعمل فيها كده انها تا خد موقف من اى حد يعمل معاها كده فى اقرب وقت لان طول ما هى مش عاملة لنفسها قيمة هو مش هيعملها هو ده رايى يا جماعة يا ريت تقولولى رايكم فيه سواء كنتوا معترضين او موافقين لان كل واحد بيبقى ليه وجهة نظر
__________________
خلصت الحكاية وخلاص احنا ف آخرها........
وصلنا ل النهاية وبالخير افتكرها.....................
انا بعد كل اللى اتعمل لا مفتكرش فى امل..........
[SIGPIC][/SIGPIC]

التعديل الأخير تم بواسطة slow.but.sure ; 01-31-2010 الساعة 12:49 AM
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
اللى, بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, يكسر

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نصائح لكل بنوته لاتجيد وضع meak up نيمووتيموو سلة المحذوفات 0 08-16-2010 12:41 AM
اللي يوصل رقم ((3)) يقرأ لنا الرساله اللي بجواله البسمه الخجوله اللعـــب 4 08-14-2010 07:56 AM
كل إسم له صفاته حسب علم النفس كل بنوته تدخل تشوف إسمها karmen عالم حواء 10 12-13-2009 12:29 AM
اللي يقولّك فُكّك من اللي إنت فيه سيبك مِنُّه karmen المنتدى العام 3 10-16-2009 10:02 AM
عايزة ترحيب يكسر الدنيا crying angel منتدى الترحيب والاهداءات 15 08-21-2008 02:35 AM


الساعة الآن 09:54 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir