![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
اثنين محششين
واحد يقول للثاني اشرايك نصير حنا الاثنين فنانيين قاله كيف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قال بسيطه انت فنان تشكيلي وانا فنان أشكيلك. Jjj سألو هيفاء وهبي اذا جاك بابا نويل شو تطلبي منه؟ ردت عليهم "متله متل غيره 3000 دولار" jjj محشش قاعديين يحققون معه...الضابط يسائله :وين ساكن ؟ قال مع اخوي ! قال الضابط طيب واخوك وين ساكن ؟ قال ساكن معاي ! الضابط عصب وقاله انت واخوك وين ساكنيين ؟؟ قال ساكنين مع بعض jjj نكته مصرية..جنان : واحد عنده مزرعة فراخ.. دخل المزرعة لقي كل فرخة بايضة بيضة واحدة بس.. مسك >فرخة من رجليها ونتف ريشها وقطعها.. وقال للفراخ اللي مش هتجيب بكرة خمس بيضات هقطعها زي الفرخة دي.. تاني يوم لقي كل الفراخ بايضة خمس بيضات ماعدا فرخة >بايضة تلات بيضات بس.. فقاللها ايه ده؟؟ قالت له استر عليا انا ديييييييييييك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| محششين, جاااااااااااامده |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصة محششين على الماسنجر تموت من الضحك ههههههههههه | أمير الظلام | اضحك من قلبك | 1 | 02-26-2010 01:08 PM |
| محششين عالآخر!!!!!!!!!! | karmen | اضحك من قلبك | 4 | 09-03-2009 12:51 PM |
| نكت محششين | mr.x | اضحك من قلبك | 2 | 08-11-2009 12:31 PM |