![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ممكن اتدخل؟
لو ممكن انا هقولك رايي اساسا انت فاهم يعنى ايه رد؟؟؟ الموضوع من اساسه يعنى ايه منتدى؟؟؟ منتدى يعنى مكان نتجمع فيه ونعرض مواضيع المواضيع دى عبارة عن مشاكل بتقابلنا او حاجات موجوده فى المجتمع وبناخد اراء الناس علشان نشوف احنا ممكن نعمل ايه علشان نواجه الحاجة دى ومن ناحيه تانيه نتعرف على اصدقاء ونعمل علاقات صداقة اما بقى حكاية رد دى انت المفروض بتشوف الموضوع وتقراه وتقول رايك ولو عندك حل تشارك بيه اكيد بتشوف فى المنتدى ردود بتبقى فيها كلمة واحدة مشكوووووووووووووووووووووو وووووور اكيد ده بيبقى واحد مثلا معندوش راى او ممكن يكون مش واثق فنفسه فبيقول مشكور وخلاص بس فيه قاعدة بتقول من قال لا اعرف فقد افتى يا ريت اكون قدرت اوصلك كلامى واكيد مش انا لوحدى اللى صح او ممكن اكون مش صح خالص لو حد شاف كده يارييييت يوجهنى شكرا واسف لو كنت طولت عليك تحياتى للجميع |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 1=5 تعالوا اعرفوا ازاى | دبدوباية | سلة المحذوفات | 0 | 01-25-2010 07:49 AM |
| ازاي تعلي دماغك؟ | أشلاء قلب | المنتدى العام | 9 | 01-08-2010 09:54 AM |
| ازاي تعرف انك في فرح مصريي | THE STAR | عالم ادم | 8 | 12-04-2009 12:54 PM |
| عايز اعرف ازاى | البرنس الوحدانى | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 3 | 06-04-2009 11:51 PM |
| ازاى تبقى اشطر عضو ***ههه*** | sha3lan | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:43 AM |