منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #4  
قديم 09-15-2008, 11:10 AM
night_fox night_fox غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 1,310
افتراضي

ممكن اتدخل؟
لو ممكن انا هقولك رايي
اساسا انت فاهم يعنى ايه رد؟؟؟
الموضوع من اساسه يعنى ايه منتدى؟؟؟
منتدى يعنى مكان نتجمع فيه
ونعرض مواضيع
المواضيع دى عبارة عن مشاكل بتقابلنا
او حاجات موجوده فى المجتمع وبناخد اراء الناس
علشان نشوف احنا ممكن نعمل ايه علشان نواجه الحاجة دى
ومن ناحيه تانيه
نتعرف على اصدقاء
ونعمل علاقات صداقة
اما بقى حكاية رد دى
انت المفروض بتشوف الموضوع
وتقراه
وتقول رايك
ولو عندك حل تشارك بيه
اكيد بتشوف فى المنتدى ردود بتبقى فيها كلمة واحدة
مشكوووووووووووووووووووووو وووووور
اكيد
ده بيبقى واحد مثلا معندوش راى
او ممكن يكون مش واثق فنفسه
فبيقول مشكور وخلاص
بس فيه قاعدة بتقول
من قال لا اعرف فقد افتى
يا ريت اكون قدرت اوصلك كلامى
واكيد مش انا لوحدى اللى صح
او ممكن اكون مش صح خالص
لو حد شاف كده
يارييييت يوجهنى
شكرا واسف لو كنت طولت عليك
تحياتى للجميع
رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
1=5 تعالوا اعرفوا ازاى دبدوباية سلة المحذوفات 0 01-25-2010 07:49 AM
ازاي تعلي دماغك؟ أشلاء قلب المنتدى العام 9 01-08-2010 09:54 AM
ازاي تعرف انك في فرح مصريي THE STAR عالم ادم 8 12-04-2009 12:54 PM
عايز اعرف ازاى البرنس الوحدانى منتدي الزوار والاعضاء الجدد 3 06-04-2009 11:51 PM
ازاى تبقى اشطر عضو ***ههه*** sha3lan المنتدى العام 1 03-12-2008 05:43 AM


الساعة الآن 12:19 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir