![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
انت مش محتاج تقيم يا هيمة لانك مميز في مواضيعك
انا بشوف مواضيعك بس معظمها للكوره بما ان انت مشرف منتدي الزمالك وانا مليش في الكوره ومقدرش ارد علشان مقولش شكرا وتبقي مجامله انا بحب الموضوع ابقي فهماه وانا بصراحه مبفهمش في الكوره حاجه وبتمنالك التوفيق يا كابتن
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ممكن طلب | mrah8.com | قسم طلبات التصميم | 4 | 12-15-2008 12:51 AM |
| ممكن طلب | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 8 | 12-06-2008 03:51 AM |
| ممكن بنر 142×137 | داعى الى الخير | قسم طلبات التصميم | 5 | 04-02-2008 11:48 AM |
| ممكن بنر | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 4 | 03-29-2008 06:57 AM |
| ممكن بنر | موهوب أبوظبي | قسم طلبات التصميم | 6 | 03-29-2008 04:59 AM |