![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
مفيش مانع ياغالى
بس عايز الشغل فى القسم ونشوف وفى اقرب وقت للتعين يتم تعينك بعد لنت تثبيت الكفاءه على القسم وتذكر طرح الموضوع فى الشكاوى والاقتراجات وليس العام |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|