![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اشكرك يا توتى.....أوه سورى قصدى يا رضوان
على الموضوع الجامد ده واتمنى اشوف مواضيع جامدة تانى ههههههههههه ايه رأيك فى الرد ده عالعموم يا سيدى أنا بصراحه مش مع كلمة شكرا وخلاص لازم كده يكون فيه روح فى المناقشه بين الأعضاء يعنى مينفعش أقول مشكور وخلاص على كده والموضوع اللى ميستحقش غير كلمة مشكور لازم برضو أضيفله شوية كلام من عندى بصوا كلمة مشكور بتدل الى حد ما على عدم الاهتمام وساعات بتفهم صاحب الموضوع انك مقريتش الموضوع أصلا وداخل تكتب مشاركه وخلاص لكن لما تتناقش وتتكلم وتعلق ده فى حد ذاته كويس جدا بيخليك محبوب بقدر ما انت مهتم بالناس وده رأى علم النفس حاول تبقى فعال وتثبت نفسك من خلال أسلوبك فى الكلام والتعامل مع الآخرين |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 1=5 تعالوا اعرفوا ازاى | دبدوباية | سلة المحذوفات | 0 | 01-25-2010 07:49 AM |
| ازاي تعلي دماغك؟ | أشلاء قلب | المنتدى العام | 9 | 01-08-2010 09:54 AM |
| ازاي تعرف انك في فرح مصريي | THE STAR | عالم ادم | 8 | 12-04-2009 12:54 PM |
| عايز اعرف ازاى | البرنس الوحدانى | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 3 | 06-04-2009 11:51 PM |
| ازاى تبقى اشطر عضو ***ههه*** | sha3lan | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:43 AM |