منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 10-05-2009, 07:53 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

:-o:-o:-o
:-w:-w
:-?:-?:-?
~X(~X(~X(

#-o#-o

:-/:-/:-/

:-s:-s:-s

[-X[-X[-X

لالالالالالالالالالالالال الالالالا
هو ايه ده بقى
متحسسونيش ان انا الوحيده الغبيه اللي فيكم
انا اكتر حاجه جبتها 29
والباقي كله يتراوح بين 23 و 26
بالرغم من انى بجيب دايما في خانة الصح 8 و الغلط 2
او 7 والغلط 3
ازاى بقى يا رامى انت جبت 36
وانت الصح عندك 6 والغلط 4
انا هتجنن
ومع العلم كمان انى بعملها بسرعه جدا وبفتح الدواير بسرعه جدا
قلت يمكن اللى ببطء هو اللى يكون احسن
عملتها بردو ببطء ومفيش فايده
نفس الاسكورز
ميرسي يا مانوللى
بس حسيت انى الوحيده اللى غبيه
كلكم فى التلاتينات اشمعنى انا ^#(^^#(^^#(^



[-([-([-(



((((((((
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
اعرف, بصرااااااااااااحة, عقلك, وتعالى, قولوا

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دعاء جميل لله سبحانه وتعالى lost love منتدى نور الإيمان 7 07-10-2010 09:10 PM
البكاء من خشية الله سبحانه وتعالى al3ashk منتدى نور الإيمان 6 01-24-2010 01:27 AM
كل واحد له شجره !! قولنا تاريخ ميلادك نقولك شجرتك وصفاتك ايه!!! karmen المنتدى العام 35 10-27-2009 09:02 AM
افتح بلوتوثك وتعالى بسرررررررررررررعة manolly اللعـــب 12 10-20-2009 04:38 AM
يلا قولوا معايا قولوا آمين البرنس الوحدانى الابداعات الفنيه للاعضاء 9 05-13-2009 01:34 AM


الساعة الآن 09:32 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir