منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 10-21-2009, 06:52 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
Love(الماجيك) انا والنجوم وهواااااااااااااااك

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


هااااى يا جماعه عشان احنا هنا عيال حبيبه و بنتكلم عن الحب وحلاوته وعذابه كمان

ايه رايكم نعمل برنامج زى برنامج الاعلامى اسامه منير


انا والنجوووووووووم وهواك


بكل الحب هنتكلم عن الحب







فكره البرنامج هنا

اننا هنكلم فى كل شئ يخص الحب

هنقترح اى موضوع عن الحب ونتناقش فيه

وبعد منخلص مناقشه ومعظم الاعضاء تقول رايها

من حق اى عضو يقترح موضوع جديد

اسمحولى النهادره هختار اول موضوع هنتكلم فيه

التسااااااااااامح فى الحب


ايه هيه حدود التسامح عندك....؟؟

وايه ممكن تسامح فيه....؟؟؟ وايه مش تسامح....؟؟

ياريت اسمع اراكم

وبعد كدا من حق اى عضو انه يقترح موضوع

واو يعرض مشكله عن الحب

ونتكلم فيها

وفيه امثله كتيير ممكن نتكلم فيها

عن الحب وشقاوته وشوقه ولهفته

عن الغيره فى الحب

عن الغرور فى الحب

عن الحب وعذابه وجرووووووووحه

عن الفراق عن حاجات كتيير اوووى

بتمنى التوبيك يعجبكم واسمع رايكم
@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-

منقووووووووول
__________________



التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 10-21-2009 الساعة 07:04 AM
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
والنجوم, وهواااااااااااااااك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حصريا [اسامه منير] وبرنامج [انا والنجوم وهواك] متجدد بأستمرار (ارجو التثبيت) كونان عالم ادم 4 01-31-2010 11:11 AM
حوار بين القمر والنجوم صانع الخيال منتدي الفنون الادبيه 2 12-23-2009 05:12 PM


الساعة الآن 10:14 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir