![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
التسامح شيء جميل بس اولا مش لازم تسامح على طول حتى لو كانت حاجات تافهه لان الشخص التانى ممكن ما يقدرش ويسؤ فيها ويفكر انها ضعف ولو كانت حاجه جامده يبقى نحاول برضه نفتكر الحاجه الحلوه فى الحب بس مع قليل من التوقف للتفكير
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| والنجوم, وهواااااااااااااااك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حصريا [اسامه منير] وبرنامج [انا والنجوم وهواك] متجدد بأستمرار (ارجو التثبيت) | كونان | عالم ادم | 4 | 01-31-2010 11:11 AM |
| حوار بين القمر والنجوم | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-23-2009 05:12 PM |