![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
يا فاشل يا فاشل ؟؟؟
ضرب البلطجى باب المقهى برجلة فوقف جميع رواد المقهى خوفا من البلطجى إلاشاب كان يجلس وهو شارد الذهن ينظر الى كوب الشاى الذى امامه فاتجه اليه البلطجى واخذ كوب الشاى من امام الشاب وشربه مرة واحدة ثم القى الكوب فارغا وقال للشاب ادفع انت بقة ثمن الشاى بكى الشاب بكاء مريرا البلطجى:بتعيط عشان خمسين قرش وعامل لى راجل الشاب:انا بعيط عشان ماليش بخت فى الدنيا دى كل ماروح شغلانه افشل فيها ويطردنى صاحب الشغل اشتغلت قهوجى وقعت الشاى والطلبات على الزباين اشتغلت مكوجى حرقت هدوم الزباين اشتغلت محاسب فى شركة طلعت شركة نصب والبوليس قفلها سافرت السعودية طلع العقد مضروب ورجعت ترحيل رحت العراق حصل الغزو وراحت فلوسى ورجعت ماشى بصراحة انا انسان فاشل فى كل حاجة اعملها البلطجى : ياة دا انت فاشل خالص الشاب امال لوعرفت اللى حصل الشهر اللى فات كنت رايح شغلانه جديدة فصحيت الصبح متأخر فنزلت بسرعه وركبت عربية جارنا اللى حاططها قدام البيت ورحت الشغل برضة متاخر فطردنى صاحب الشغل لاستهتارى بمواعيد العمل فخرجت من الشركة فاكتشفت ان حرامى سرق العربيه فاتهمنى جارنا بسرقة العربيه وقبضوا علية واتسجنت6 شهور ولسه خارج النهاردة حتى الانتحار فشلت فيه البلطجى ازاى؟ الشاب : رحت للبقال واشتريت منه اقوى سم قاتل وجيت القهوة وحطيت السم فى الشاى عشان اشربه اموت واخلص من حياتى فجيت انته وشربت الشاى بتاعى اللى فية السم هههههههههههههههه راحت عليه |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههه
طيب ياترى ده من حظه ولامن سوء حظه ياريت الواحديبقى فاشل كدا هههههههههههه تسلم ياحمد بجدجامده
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#3
|
|||
|
|||
|
مرسي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] على مرورك
بس هو فاشل فاشل يعنى في كل حاجه ولكن الدنيا لسه عوزاه ممكن تكون هتتغير حياته وينجح في الدنيا |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| فاشل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تسعه نصائح لتصبح فاشل | روزى محمد | اضحك من قلبك | 0 | 08-05-2010 03:25 AM |
| بتغيظك يا فاشل؟ .. طب يا فاشل يا فاشل .. يا فااااااااااااااااااااااااااشل !!! | manolly | المنتدى العام | 8 | 03-07-2010 07:51 AM |
| »●● هل نحن فعلا جيل فاشل ؟؟●●« | prince of alex | عالم ادم | 6 | 10-05-2009 04:05 AM |
| هل نحن جيل فاشل؟؟؟؟ | manolly | سلة المحذوفات | 7 | 10-05-2009 04:03 AM |