منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #2  
قديم 12-23-2009, 01:54 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

هااااااااى عليك انت يا أحمد
والله ما اتفرقناش ولا حاجه
بس المشكله ان الامتحانات دخلت علينا فجأه
أعتقد ان بعد الامتحانات ان شاء الله كل الأعضاء القدام الحلوين هيرجعوا تاني
وأنا كمان ان شاء الله
ربنا يوفقك يا احمد وتقدر تساعد كل الأعضاء الجداد
وتجمعنا كلنا من تاني
وأنا من معاك هنا برحب بكل الأعضاء الجداد
وبقولهم عقبال ما تبقوا قدام زي ما كلنا كنا وبقينا قبل كده
(وعايزه أقول حاجه بجد أنا حاسه بيها معرفش ليه زمان صحيح كان الأعضاء قليلين جدا بس كنت تحس ان فيه روح بينهم لكن دلوقتى الأعضاء كتير جدا بس مبحسش ان فيه أي روح)
كله داخل في حاله يرد على المواضيع وخلاص
ياريت بجد يا جماعه نرجع تاني الروح الحلوه بتاعت زمان
ونرجع أخوات من تاني مش مجرد أعضاء في منتدى كل مهمتهم عمل مواضيع والرد على المواضيع
طبعا ده رائع في خدمة المنتدى
بس بالإضافه إليه عاوزين يكون فيه روح وإحساس بين الأعضاء زي زمان
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الاعضاء, القدام, خشوا, شوية, عاوزكم, والجداااد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هل صحيح اكثر الناس ضحكا هم اكثرهم حزنا ؟؟ ahmed.dodo المنتدى العام 5 05-06-2010 11:53 AM
خشوا شوفو الرومانسيه علي حق amira abdo الصـــور ومقاطع الفيديو 5 12-22-2009 09:02 AM
بعد إذنكم !!هثبت شوية مواضيع وأحذف شوية مواضيع karmen المنتدى العام 7 07-19-2009 03:54 PM
اخي اختي هل تعاني من صعوبه القيام الليل وصلاه الفجر ؟ tafa منتدى نور الإيمان 2 06-24-2009 05:57 AM
هل فعلا الناس الذين يضحكون اكثر هم الاكثر حزنا...؟ Elmjeck المنتدى العام 1 03-12-2008 05:09 AM


الساعة الآن 06:33 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir