![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
اشكرك فى البداية على طرحك لهذا الموضوع الذى يمس كثير من الناس
هما طول عمرهم مش حاسين بالعالم الغلابة اللى مش لقية رغيف العيش وبيقولوا مصر فى ازدهار مصر فى ازدهار ازاى والناس مش لقية تاكل ازااااااااااااااااااااااا ااى حراااااااااااااااام عليكوا انتوا حتتحاسبوا امام الله دمرتوا الشباب بجهلكوا وتخلفكوا وتقولوا البلد هتطور بالشباب فين الشباب دة حراااااااااااااااااام عليكوا انتوا مش حاسين بينا خاااااااااااااااااااااااا اااااااااااالص حالات السرقة والاغتصاب والرشوة وكل حاجة مقززة فى مصر هما السبب فيها حرااااااااااااااااااااام عليكوا شوفوا الدول العربية والعالمية بتقول علينا اية احنا بلد العشوائيات حراااااااااااااااام عليكوا احنا الحضارة واحنا التاريخ واحنا المجد بس هما ما خلوش فيها حاجة خااااااااااالص خربوها ومشيوا هما بيفكروا تحت رجليهم وخلوا 80مليون مصرى يفكروا كدة اطرح منهم كبار البلد اللى مش حاسين بحاجة خاااااااااااااااااااااااا ااالص علية العوض فى هذا الشعب طول ما الحكومة دة وراء هذا الشعب الغلبان
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (آه), ممكن, مصرنا, الحبيبه, نقولها |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كلمة احبك ...لماذا نخاف ان نقولها؟ | manolly | المنتدى العام | 7 | 09-26-2009 08:46 AM |
| ممكن طلب | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 8 | 12-06-2008 03:51 AM |
| ممكن بنر 142×137 | داعى الى الخير | قسم طلبات التصميم | 5 | 04-02-2008 11:48 AM |
| ممكن بنر | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 4 | 03-29-2008 06:57 AM |
| ممكن بنر | موهوب أبوظبي | قسم طلبات التصميم | 6 | 03-29-2008 04:59 AM |