![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
يا سيدى وانا هجيب معايا وجبتين مؤمن هههههههههههههه
علشان نحلى بعد الايس كريم بس بجد يا كوكى انتى فعلا كلامك رائع وخصوصا المكان اللى اخترتيه لانى انا كمان من عشاق البحر جدا رغم انى بكره البحر انه اخد اعز حبايبى بس معاكى انتى انا هحبه من تانى وهتمنى فعلا اننا نفضل قدام المشهد الرائع ده لحد ما الشمس تطلع وناكل الايس قبل ما يسيح وقبل ما الاكل يبرد ههههههههههه اتفضلو معانا يا جماعة بسمالله |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لمحبى, القمر, والرومانسيين |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ضوء القمر | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 12-01-2010 06:38 AM |
| القمر | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 08-15-2010 06:35 AM |
| اكلم القمر | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-26-2010 05:10 PM |
| على ضى القمر< للرومانسية فقط>....... | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-26-2010 11:20 AM |