![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
شكرا وكل عام وانتم بخير
__________________
سلم عليه..روح قوله يا نسيني..غيبت ليه وبعدت عن عيني..احلف عليه يرجعلى من تانى فكر عينيه بالشوق وليالينا..خليه يسأل كده عليــنا...ده حرام يبعد وينسانيروح قوله تعبت خلاص يا هوا..ومنايا نعيش أيامنا سوا..ده أنا كل ما فيا بيتمناكمش قادر على الأيام بعديك..ولا عمري أكون أنا يوم غير بيك..ده أنا عايش بس عشان بهواك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| يسعدنا أن نقدم هدية رمضان أسطوانة (( أجمل رمضان في حياتي )) | الماجيك | الخيمه الرمضانيه | 1 | 07-23-2010 04:46 PM |
| رسائل حب, غرام وله شوق رسائل 2010 اجمل رسائل الحب | التننين | سلة المحذوفات | 1 | 02-19-2010 07:24 AM |
| رسائل الجوال موبايلي رسائل جوال sms | romaaa555 | دنيا الجوال | 1 | 10-13-2009 10:42 AM |
| خلفية + رسائل وسائط mms لـشهر رمضان | Silver | الخيمه الرمضانيه | 2 | 08-30-2009 12:21 PM |
| رسائل الجوال موبايلي رسائل جوال sms | انازوتي | سلة المحذوفات | 1 | 07-15-2009 08:33 PM |