![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
أنا عن نفسى
مع انى شايفه ان مش جريمه ان البنت هى اللى تصرح بحبها الاول والمفروض الولد يحترمها لو حتى قالتله انها بتحبه لأن دى مجرد مشاعر بس بصراحه انا عن نفسى مقدرش أقول لولد انى بحبه الاول حتى لو كنت بموت فيه ومستعده ان حبى يموت جوايا على انى اصرحله بيه بصراحه حيائى هيمنعنى يعنى المفروض ان البنت من جواها متقبلش ان هى اللى تبدأ بكلمة بحبك بس الولد برضو ميبقاش أنانى وتنزل من نظره البنت اللى تقله بحبك المفروض يفضل يحترمها برضو مشكوره طوق الياسمين على الموضوع |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ..... |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| [كلمات] وعلي رأيك | ملاك الروح | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 01-16-2010 10:04 AM |
| المحشش والجنى(قوللى ايه رأيك) | karmen | اضحك من قلبك | 10 | 01-10-2010 02:19 AM |
| اى رأيك فى المرأة المتسلطة | بلابل المتمرد | عالم ادم | 5 | 08-20-2009 05:22 AM |
| رأيك فى الشات وبكل صراحه!!! | karmen | عالم ادم | 20 | 07-26-2009 01:22 PM |
| إن كنت محب للشعر فاعطنا رأيك | THE KING | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 08-11-2008 06:44 PM |