منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-01-2009, 12:09 AM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
Sahm اعرفــ صاحبكـ و ( علمـ ) عليه !! @

السلامـ عليكمـ


حاجه من الحاجات اللى بتحصل كتير و شفتها فى كذا مكان و مع ناس كتير
و حصلت معايا انا شخصياّ





هو ليه كده ؟؟

ليه لما احتاج حاجه من صاحبى حتى لو مش انتيمى .. يعنى هنقول زميلى
ليه يتأخر عنى او بمعنى أصح .. يطنش
و لو بنت هى اللى طلبتــ .. يا نهار ابيض .. زى الإكس يكون معاها و يشوف طلباتها
لدرجه انها لو طلبت منه يغسللها المواعين ...و الله ما هيتأخـر



كنت فى الجامعه و طلبت محاضرات من واحد المفروض انه هيخدمنى و يجيبهالى
فضل بقى يقوللى .. اصل مش عارف ايه و الكشكول لازمـ يبات فى سريره
و شويه كلامـ من اللى هما لازمـ يتفهمـ بعدهمـ
انه بيوصللى فكره مش انت اللى هتعب عشانكـ و أحضر و تاخد الحاجه على الجاهز

و والله تانى يومـ لاقيته و اقف مع واحده و بيشرحلها كل كبيره و صغيره فى المحاضرات .. و طبعاّ سابلها الكشكول



الكشكول اللى مينفعش يبات غير فى سريره ... انما عشان خاطر الأموره .. يبات بره يجى اسبوع و لا حاجه
و الله نفس الموقف اللى فى الصوره بالظبط


طيب هو ده يبقى اسمــه ايه ؟؟

لازمـ ساعتها نقول المثل الشعبى المعروفــ

اعرفــ صاحبكـ وعلمـ عليــه !!!!








التعديل الأخير تم بواسطة follow me ; 08-31-2009 الساعة 05:06 PM
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 08-01-2009, 12:47 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

هههههههههههههههههه
شكلك شايل أوى من الموضوع ده
بس الصراحه البنات فى الحاجات دى غيركم خالص
أغلبيتنا الحمد لله بنخدم بعض فى حوارات المحاضرات والكلام ده
هو صحيح ممكن يكون على عيننا بس تقريبا البنات بيتكسفوا يقولوا لأ
عشان عارفين ان لو واحده قالت لأ لواحده
تانى يوم فى الجامعه هتشردها وسط المدرج كله
والله فعلا عندك حق يا فولو مي
اعرف صاحبك وعلم عليه
تمام جدا
ميرسى ليك
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 08-01-2009, 11:49 AM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
افتراضي

فى البداية اسمحلى أرحب بيك

ياهلا بيك معانا فى الماجيك

بالنسبة لكلامك /

ده مش معاك انت لوحدك

وده بيحصل مع كل الناس

بس هتعمل إيه ؟!! دى فطرة ...

الولد بيكون منجذب للبنت وكذلك البنت ،،،

وكمان اللى يعمل كده معاك ميبقاش صحبك

وانت اللى غلطان اللى روحت تطلب منه حاجة

وغلطتك أنك حطيت نفسك فى موقف زى ده

وهناك موضوع لكونان /

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ( [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])

نورت الماجيك يا غالى ... والله الموفق


__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
  #4  
قديم 08-01-2009, 09:48 PM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
افتراضي زيـــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههه
شكلك شايل أوى من الموضوع ده
بس الصراحه البنات فى الحاجات دى غيركم خالص
أغلبيتنا الحمد لله بنخدم بعض فى حوارات المحاضرات والكلام ده
هو صحيح ممكن يكون على عيننا بس تقريبا البنات بيتكسفوا يقولوا لأ
عشان عارفين ان لو واحده قالت لأ لواحده
تانى يوم فى الجامعه هتشردها وسط المدرج كله
والله فعلا عندك حق يا فولو مي
اعرف صاحبك وعلم عليه
تمام جدا
ميرسى ليك




منوره يا كارمن فى اول موضوع ليا
هو فعلاّ ده حصل .. بس مع واحد صاحبى و كان من واحد المفروض اننا من بلد واحده و مش هقول صحاب اوى يعنى بس برضه
بس من ساعتها و احنا معلمين عليه انه خلاص فى البلاكـ ليست
x-(
و بعدين بالنسبه للبنات بتبقى فيهمـ نوعيه لئيمه شويه ... و مبترضاش خالص حتى لو اللى طلبت منها بنت

اما الولد فبيحس انه بنى فندق و حد جه قاله انامـ عندكـ يومين
:-":-"

و متشكر لمروركـ و ردكـ
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 08-01-2009, 11:51 PM
الصورة الرمزية radwan
radwan radwan غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 1,682
افتراضي

أهلا بيك أولا فى المنتدى معانا
ويا رب تستفيد دايما



انت قولتها فى عنوان الموضوع
اعرف صاحبك
أكيد لو صاحبك مش هيعمل معاك كده
وأكيد لو كده مش عايز أعرفه تانى
أعرفه بتاع ايه
ولا عايز أشوف خلقته تانى
والواحد مش بيتعلم ببلاش

شكرا ليك follow على الموضوع
__________________
افضل 15 مشارك


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 08-02-2009, 01:06 PM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
زيـــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver مشاهدة المشاركة
فى البداية اسمحلى أرحب بيك

ياهلا بيك معانا فى الماجيك

بالنسبة لكلامك /

ده مش معاك انت لوحدك

وده بيحصل مع كل الناس

بس هتعمل إيه ؟!! دى فطرة ...

الولد بيكون منجذب للبنت وكذلك البنت ،،،

وكمان اللى يعمل كده معاك ميبقاش صحبك

وانت اللى غلطان اللى روحت تطلب منه حاجة

وغلطتك أنك حطيت نفسك فى موقف زى ده

وهناك موضوع لكونان /

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ( [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])

نورت الماجيك يا غالى ... والله الموفق



متشكر ليكـ يا سيلفو

و معلش انى دخلت كده من غير ما اعرفكمـ بنفسى ... داخل شغل على طول كده
ههههههههههههه

انا مش غلطان عشان روحت لواحد فاكره هيستجدع معايا و فى الاّخر الاقيه يعمل كده
بس خلاص اهو اتعرف .. و يبقى يشوف بقى مين اللى باقيله

و بجد انت اللى نورتنى يا سيلفو
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 08-02-2009, 11:24 PM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
زيـــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan مشاهدة المشاركة
أهلا بيك أولا فى المنتدى معانا
ويا رب تستفيد دايما



انت قولتها فى عنوان الموضوع
اعرف صاحبك
أكيد لو صاحبك مش هيعمل معاك كده
وأكيد لو كده مش عايز أعرفه تانى
أعرفه بتاع ايه
ولا عايز أشوف خلقته تانى
والواحد مش بيتعلم ببلاش

شكرا ليك follow على الموضوع


متشكر يارضوان على الترحيب الحلو ده
و انا خلاص عرفته بقى و عملت عليه شرطتين كمان
و لازمـ الواحد يدخل فى اى تجربه عشان يتعلمـ

شكراّ يا رضوان على الرد
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 08-07-2009, 11:38 PM
الماجيك الماجيك غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 551
افتراضي

هو ده حال الدنيا
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 08-08-2009, 01:43 AM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
افتراضي زيـــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الماجيك مشاهدة المشاركة
هو ده حال الدنيا



هنعمل ايه بس ؟؟؟

هو الواحد مبيعرفش الناس على حقيقتها غير فى المواقف
شكراّ ليكـ
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 08-08-2009, 11:05 AM
mahmodsalama mahmodsalama غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مص_____الغاليه_____جدا__
المشاركات: 1,255
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mahmodsalama
افتراضي

موضوع حقا مميز
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
اعرفــ, صاحبكـ, علمـ, عليه


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ما الذي أبكى رسول الله صلى الله عليه و سلم حتى سقط مغشياً عليه Silver المواضيع والأحاديث الغير صحيحة 3 02-21-2012 01:37 AM
قصة شاب محدش بيرن عليه radwan منتدي الفنون الادبيه 19 03-14-2010 10:57 AM
حكم كتابة ( صلى ) أو ( صلم) أو ( ص ) بعد ذكر محمد صلى الله عليه وسلم وهي اختصار للصلاة عليه Silver المواضيع والأحاديث الغير صحيحة 3 03-07-2010 12:18 AM
ما حكم كتابة ( صلى ) أو ( صلم) أو ( ص ) بعد ذكر محمد صلى الله عليه وسلم وهي اختصار للصلاة عليه ؟ banoota منتدى نور الإيمان 5 09-26-2009 05:00 AM
وصف الرسول صلى الله عليه و سلم GHOST منتدى نور الإيمان 13 07-08-2009 07:59 AM


الساعة الآن 09:51 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir