![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
أنا اسمى اللى اختارته
karmen مكنش له هدف معين أنا كنت ناويه اسجل بإسمى ساره بس ملقيتش اليوزر ده وكنت عاوزه اسم افتكاسه كده فجه على بالى كارمن بس مكنش له دلاله او حاجه معينه بالنسبه لى واتعودت عليه خلاص وكل اللى فى المنتدى اتعودوا عليه موضوعك حلو اوى يا محمد قولنا انت كمان ليه سجلت باليوزر ده ميرسى جدا عالموضوع الجامد ده فعلا حلو اوى عاوزين نعرف كل اللى فى المنتدى سجلوا بالنيك نيمز دى ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أساس, اخترت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
|
|