![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
آهاااااااااااااااااااا
تصدق يا إبراهيم ممكن فعلا يكون ده المقصود مجاش في بالي خالص التفسير ده يا خرااااااااااابي ده أنا ذكيه مووووووووووت والله ليهم حق ميرضوش يفهموني هههههههههههههههههه معرفش مفهمتش التفسير ده خالص لو حد عنده تفسير تاني يقولنا منور الماجيك كله يا إبراهيم |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| النكته, بتضحك, فعلاً؟؟ |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أغرب نغمة أسمعها فعلاً نغمة غريبة وعجيبة | البرنس المكافح | دنيا الجوال | 0 | 02-04-2010 03:22 AM |
| هل أنا إنسان.. ؟؟ أم أنا الأحزان ..؟؟, فعلاً ... لا أعرف لماذا أضحك أو أبكي ...؟؟؟؟ !!! | بسملة | سلة المحذوفات | 1 | 07-07-2009 11:16 PM |
| لعبة النكته الحلوه | THE KING | اضحك من قلبك | 28 | 05-04-2009 01:01 AM |