![]() |
|
#4
|
||||
|
||||
|
بجد انا مش عارف فى اية
بس انا اقدر اقولك انك فنان كبير ومش محتاج تقييم لانك انت نفسك وسام كبير ولا يوجد كلام يعبر عن تقييمك يا هيمة باشا لاننا مهما قولنا لن نعطيك حقق فى التقييم |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ممكن طلب | mrah8.com | قسم طلبات التصميم | 4 | 12-15-2008 12:51 AM |
| ممكن طلب | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 8 | 12-06-2008 03:51 AM |
| ممكن بنر 142×137 | داعى الى الخير | قسم طلبات التصميم | 5 | 04-02-2008 11:48 AM |
| ممكن بنر | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 4 | 03-29-2008 06:57 AM |
| ممكن بنر | موهوب أبوظبي | قسم طلبات التصميم | 6 | 03-29-2008 04:59 AM |