![]() |
|
#7
|
||||
|
||||
|
عرفت بقى يااحمد ايه اللى بيكسر
قلب البنت من الردود دى يعنى ان قلب البنت ضعيق اوى بس جاااااااااامد اوى البنات من السهل انها تبكى ومن الصعب انها تبكى من السهل انها تنجرح ومن الصعب اى جرح اكيد مش فهمت حاجه صح؟؟؟ بس لوفهت لازم تقولى فهمت ايه
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اللى, بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, يكسر |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نصائح لكل بنوته لاتجيد وضع meak up | نيمووتيموو | سلة المحذوفات | 0 | 08-16-2010 12:41 AM |
| اللي يوصل رقم ((3)) يقرأ لنا الرساله اللي بجواله | البسمه الخجوله | اللعـــب | 4 | 08-14-2010 07:56 AM |
| كل إسم له صفاته حسب علم النفس كل بنوته تدخل تشوف إسمها | karmen | عالم حواء | 10 | 12-13-2009 12:29 AM |
| اللي يقولّك فُكّك من اللي إنت فيه سيبك مِنُّه | karmen | المنتدى العام | 3 | 10-16-2009 10:02 AM |
| عايزة ترحيب يكسر الدنيا | crying angel | منتدى الترحيب والاهداءات | 15 | 08-21-2008 02:35 AM |