![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
يا ساتر عالشر
خللي بالك لو كمبيوتري إتكسر الفتره الجايه دي أو باظ بدون سبب هعرف إن إنتي ههههههههههههههههههههه أنا بقى لو معايا طاقية الإخفا هدخل عالكنترول في الجامعه أو أوضة الدكتور اللي فيها ورق الإمتحان وأغير النتايج كلها وعلى مزاجي بقى أنجح اللي يعجبني وأسقط اللي يعجبني بردو |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معاك, الإخفا, بديل, هتعمل, إيه؟, وعيش, وقوللى, طاقية |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟ | THE KING | المنتدى العام | 1 | 12-11-2009 04:04 AM |
| تخيل........... وقوللى هتعمل ايه؟؟؟؟ | karmen | عالم ادم | 10 | 08-13-2009 06:10 AM |
| تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل ايه؟؟؟ | hadeer | اضحك من قلبك | 22 | 04-08-2009 09:17 PM |
| اخطر مناطق سياحيه (تخيل لو انت هناك هتعمل ايه ) | نسيم الروح | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 12-04-2008 12:46 AM |
| تخيل لو مفيش...................هتعمل ايه؟ | hadeer | عالم ادم | 4 | 08-07-2008 07:24 AM |