![]() |
|
#13
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
لا تعتبر تأخرى فى الرد إهمال بس أنا بتابع كل مشاركاتك الأخيرة وأظن أنه فى تحسن فى مشاركاتك وخاصة لو كان فيه نقاش أو جدال حول موضوع ما ياريت تستمر على كده ... وتقلل من الهزار إلى حد ما وبالله التوفيق
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 1=5 تعالوا اعرفوا ازاى | دبدوباية | سلة المحذوفات | 0 | 01-25-2010 07:49 AM |
| ازاي تعلي دماغك؟ | أشلاء قلب | المنتدى العام | 9 | 01-08-2010 09:54 AM |
| ازاي تعرف انك في فرح مصريي | THE STAR | عالم ادم | 8 | 12-04-2009 12:54 PM |
| عايز اعرف ازاى | البرنس الوحدانى | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 3 | 06-04-2009 11:51 PM |
| ازاى تبقى اشطر عضو ***ههه*** | sha3lan | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:43 AM |