![]() |
|
|||||||
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
#4
|
||||
|
||||
|
لا أســتـطــيـــــع
لأنى بجد بضايق لو حد طلب منى حاجة وانا ما اقدرتش اساعده ... " لا استطيع " بجد بتبقى صعبة عليا جداً
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ممكن, ماهــي, لسعة, تقولـها, غالي, عندك, إنســـــــــــان, كلمـة |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ما أصعب أن................. | دبدوباية | سلة المحذوفات | 1 | 06-20-2010 07:24 PM |
| أصعب لحظاتك | lost love | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 01-20-2010 02:15 PM |
| أصعب ما فى الوجود | دبدوباية | المنتدى العام | 5 | 12-20-2009 09:14 AM |
| لو عندك بيت زي ده ممكن تعمل ايه ؟؟ | admin | الصـــور ومقاطع الفيديو | 9 | 12-02-2009 08:24 AM |
| نغمة جوال مقامها عالي ومن يسمعها على قلبي غالي والله غالي | حسون سبعين | دنيا الجوال | 2 | 11-10-2009 07:05 AM |