![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
اللعبه دى جميله اوى
وبيها هتعرف عمرعقلك اد ايه يعنى انت ذكى ![]() ![]() ولا غبى وفيها هتعرف قدره الزاكره بتاعتك على الحفظ هتخش ع الرابط اللى موجود فى الاسفل هتلاقى كلمه START اضغط عليها هيظهرلك عد تنازلى من 3 الى 1 بعديها هيظهر ارقام المفروض انك تحفظها هتختفى الارقام بسرعه وهيجيلك مكان كل رقم دائره لازم تعلم عليها ومن شرووووووووووووووط اللعبه انك تعلم ع الدواير من الارقام من الصغير للكبير وبرده خش اللعبه وانت تعرف اكتر وياريت اللى يخش يرد يقول عمر عقله طلع كااااااااااااااام وده اللينك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ويااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااارب تعجبكم منقوووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووول
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
شكرا على العبة الجميلة v v
انا ادانى v 34 ~X(:-ss
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
انا 33
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
يتم النقل للقسم المناسب
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
انا 33
|
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ماشى يا عم سيلفر
ليك حساب عندى |
|
#8
|
||||
|
||||
|
اعتقد ان مكانه الالعاب يا سارة مش الضحك والفرفشة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
ركزي شويه وانتى هتعرفي ان النوعيه دى بتبقى في الضحك والفرفشه
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
لالالالالالالالالالالالال الالالالا
هو ايه ده بقى متحسسونيش ان انا الوحيده الغبيه اللي فيكم انا اكتر حاجه جبتها 29 والباقي كله يتراوح بين 23 و 26 بالرغم من انى بجيب دايما في خانة الصح 8 و الغلط 2 او 7 والغلط 3 ازاى بقى يا رامى انت جبت 36 وانت الصح عندك 6 والغلط 4 انا هتجنن ومع العلم كمان انى بعملها بسرعه جدا وبفتح الدواير بسرعه جدا قلت يمكن اللى ببطء هو اللى يكون احسن عملتها بردو ببطء ومفيش فايده نفس الاسكورز ميرسي يا مانوللى بس حسيت انى الوحيده اللى غبيه كلكم فى التلاتينات اشمعنى انا |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اعرف, بصرااااااااااااحة, عقلك, وتعالى, قولوا |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دعاء جميل لله سبحانه وتعالى | lost love | منتدى نور الإيمان | 7 | 07-10-2010 09:10 PM |
| البكاء من خشية الله سبحانه وتعالى | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 6 | 01-24-2010 01:27 AM |
| كل واحد له شجره !! قولنا تاريخ ميلادك نقولك شجرتك وصفاتك ايه!!! | karmen | المنتدى العام | 35 | 10-27-2009 09:02 AM |
| افتح بلوتوثك وتعالى بسرررررررررررررعة | manolly | اللعـــب | 12 | 10-20-2009 04:38 AM |
| يلا قولوا معايا قولوا آمين | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 9 | 05-13-2009 01:34 AM |