![]() |
|
#6
|
||||
|
||||
|
فعلا يا اسامة ممكن الشخص التانى يستغل تسامحى ليه
بس اكيد لو بيحبك هيتسامح معاك باردو ومش هيستغلك مشكورين لمروركم وانتظروا الموضوع الجديد
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| والنجوم, وهواااااااااااااااك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حصريا [اسامه منير] وبرنامج [انا والنجوم وهواك] متجدد بأستمرار (ارجو التثبيت) | كونان | عالم ادم | 4 | 01-31-2010 11:11 AM |
| حوار بين القمر والنجوم | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-23-2009 05:12 PM |